Branding 360º

Especialistes en 4 sectors

01

Identitat visual corporativa

LA VISTA ENS DOMINA. És momentània, parcial i fragmentada: no veiem un conjunt, només elements individuals. Petits estímuls. Som nosaltres qui, gràcies a la nostra experiència prèvia, construïm allò que veiem com si fos un tot. I aquesta capacitat es basa en gran part en els nostres records i emocions.

Crear una identitat visual corporativa, no només el “logotip”, sinó tots els elements gràfics necessaris per identificar la marca, permet articular el discurs visual que la farà única, amb caràcter, distingible, propera, familiar… Els dissenyem tenint en compte cada àtom que la forma, perquè així aconseguim construir el tot: aquesta “imatge” global, que permetrà que siguem recordats i activar l’emocionalitat (predisposició).

Logotip o Marca Gràfica / Tipografia / Colors / Manual d’Identitat / Brand Guidelines / Aplicacions / Direcció d’Art / Papereria / Formats Digitals…

Els elements gràfics de la teva marca.

02

Vinculació amb la marca

SOM ESSERS SOCIALS. Necessitem interactuar els uns amb els altres i tenim gran preferència per aquelles persones que ens agraden. La relació amb les marques no n’és una excepció: sentim empatia tant amb persones com amb marques amb qui compartim interessos i afinitat. Aquesta és la base del Brand Engagement.

Crear una vinculació interessant, duradora i profitosa entre la marca i el públic és l’objectiu essencial quan apliquem estratègies de Brand Engagement. Tenim en compte a quin públic ens dirigim, quins són els seus gustos, quin és el tipus de missatges que podem utilitzar, recollim i estudiem aquestes dades… Fins i tot accions transgressores que van més enllà de la publicitat convencional. Perquè crear una marca que li resulti atractiva és essencial per l’èxit.

Xarxes Socials / Esdeveniments / Accions Digitals / Business To Consumer (B2C) / Business To Business (B2B) / Gestions de Bases de Dades / Optimització de Processos…

Creem brand engagement amb el teu públic objectiu.

03

Aplicacions tecnològiques

COMUNICACIÓ ÉS TECNOLOGIA. Les aplicacions tecnològiques estan completament integrades en la nostra vida, tant, que les portem a sobre allà on anem, tot el dia. I cada vegada va a més. La seva bona utilització ens permet fer accions i aconseguir resultats mai vistos.

Les aplicacions tecnològiques van des d’eines internes de gestió i comunicació de la mateixa empresa, fins a mitjans per relacionar-nos amb el nostre públic. Les primeres es basen sobretot en la gestió dels fluxos d’informació i la millora de les funcionalitats del sistema (com reduir temps d’execució, permetre compartir la informació transversalment, per exemple). La segona, per oferir millors serveis al client i segons les seves preferències (com sistemes de venda directa).

Web / Intranet / Sistema de Reserves / Ecommerce / Serveis d’e-mail Professionals / Seguretat /  Servidors web a mida / Newsletters / APPs… & Brain

Desenvolupem les tecnologies digitals necessàries.

04

EstRatègia i posicionament

APUNTAR ABANS DE DISPARAR. Un dels problemes més importants que us trobeu les empreses en fer accions de publicitat i comunicació és l’extracció de tot el potencial, tant per impacte individual com en conjunt, utilitzant el mínim de recursos necessaris per al seu bon desenvolupament. Necessiteu definir qui sou i què voleu.

Sense estratègia generem accions sense control ni rendiment, ho convertim en un joc d’atzar que sol ser costós i porta a la frustració (què voleu). Sense posicionament no podem crear duna idea clara a la ment del consumidor (qui sou). Els objectius empresarials s’han d’alinear amb els de màrqueting i els de publicitat perquè les accions siguin transversals i integrades. Us assessorem perquè aquests siguin realistes, ben dirigits i s’adaptin a les capacitats de l’empresa, tant econòmiques, com de gestió.

Key Insights / Brand Values, Objectius de comunicació / Retrotimings / Proposta d’Accions / Execució d’Accions / Gestió de recursos de la marca… & Foster The Market

Direcció i sentit del projecte per aconseguir resultats.